logo ticketos

FAQ - często zadawane pytania

Co muszę zabrać ze sobą na wydarzenie - wydrukowany bilety czy wystarczy bilet elektroniczny na urządzeniu mobilnym?

Zawsze najbezpieczniej jest posiadać wydrukowany bilet (pamiętaj, że każde urządzenie kiedyś rozładuje, im większy wyświetlacz tym łatwiej go zbić). Możesz jednak pokazać bilet na urządzeniu elektronicznym przy wejściu - nie będzie stanowić to żadnego problemu!

Kupiłem bilety, ale nie mam go na mailu, ani w zakładce “Moje bilety” - co dalej?

Czasami opóźnienie wynika z zaksięgowania Twojej płatności. Jeżeli po 24h (dnia roboczego) dalej nie masz biletu, skontaktuj się z nami na kontakt@ticketos.pl. Jeżeli dokonujesz zakupu w dniu wydarzenia warto robić to jako zarejestrowany użytkownik! Możliwe, że za błąd odpowiada źle wpisany adres mailowy przy rejestracji / zakupie biletu - wtedy go poprawimy i bez problemu weźmiesz udział w imprezie! Czasami warto przeszukać też folder spam/oferty/powiadomienia.

Czy mogę anulować zakup i dostać zwrot pieniędzy?

Bilet na imprezę kupiony w internecie (kino, teatr, koncert, mecz itp.) zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta nie podlega zwrotowi. Tak jest nie tylko w Polsce, ale w całej Unii Europejskiej. Oczywiście w przypadku rażących zmian, jak np. data wydarzenia prawo zwrotu przysługuje. W przypadku odwołania wydarzenia wszystkie zwroty są wykonywane automatycznie w ciągu 7 dni od ogłoszenia tej informacji.

Pojawia się błąd przy zakupie biletu - co robić?

Skontaktuj się z nami na adres kontakt@ticketos.pl - zrobimy co w naszej mocy ;)

Aplikacja mobilna – czy warto?

Oczywiście! Dzięki rejestracji na Ticketos i ściągnięciu naszej aplikacji będziesz mieć bilety zawsze przy sobie! Polecamy również zakupy w appce, często znajdziesz tam ciekawe oferty dostępne wyłącznie dla użytkowników mobilnych. Aplikacja jest dostępna w Google Play oraz AppStore.

Czy w klubie…?

Jeśli wiemy, służymy pomocą. Ale nie znamy odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące np. uwarunkowań lokalu. Dlatego z niektórymi wątpliwościami warto zwrócić się przede wszystkim do organizatorów wydarzenia oraz przedstawicieli lokalu w którym się ono odbywa.
Strona główna Ticketos.pl
KONTAKT
+48 796 111 761
kontakt@ticketos.pl
app storegoogle play store