Informacje dla sprzedawców

Ticketos powstał z pasji do robienia imprez. Sami od lat zajmujemy się organizacją wydarzeń, wiemy co jest najważniejsze zarówno dla strony odpowiedzialnej za przebieg imprezy, jak i samych gości. Stworzenie nowoczesnego portalu do sprzedaży biletów to nasze wieloletnie marzenie, które udało się skutecznie zrealizować. Na podstawie własnego, bardzo bogatego bagażu doświadczeń tworzymy system, który pozwala na uniknięcie częstych błędnych związanych z dystrybucją biletów. Ma być szybko, nowocześnie i przejrzyście!

Dlaczego wybrać TicketOS do sprzedaży biletów na swoją imprezę?

  • samodzielne zarządzanie wydarzeniami, tworzenie puli biletowych, rozpoczynanie i kończenie sprzedaży - nie ma potrzeby każdorazowego kontaktu z biurem obsługi klienta
  • przyjazny i łatwy w obsłudze system zarówno dla organizatora jak i uczestników imprez
  • silne wsparcie promocyjne Twoich wydarzeń poprzez social media oraz celowany mailing
  • bardzo czytelne statystyki sprzedaży, które pozwolą Ci na wnikliwą analizę skuteczności działań marketingowych
  • bardzo konkurencyjne warunki finansowe

Jak zacząć sprzedaż?

Napisz na maila piotr@ticketos.pl lub zadzwoń pod numer 693 318 911 - w kilka chwil założymy Twoje konto, które będzie aktywne i gotowe do sprzedaży imprez! Dalej wszystko robisz sam, o dowolnej porze dnia i nocy!

Co muszę mieć, żeby zacząć wsółpracę z TicketOS?

Wystarczy działalność gospodarcza i poczta e-mail, resztę załatwimy my!

Na naszych stronach wykorzystujemy Cookies Dowiedz się więcej Zamknij