FAQ - często zadawane pytania

Co muszę zabrać ze sobą na wydarzenie - wydrukowany bilety czy wystarczy bilet elektroniczny na urządzeniu mobilnym?

Zawsze najbezpieczniej jest posiadać wydrukowany bilet (pamiętaj, że każde urządzenie kiedyś rozładuje, im większy wyświetlacz tym łatwiej go zbić). Jeżeli jednak uda Ci się pokazać bilet na urządzeniu elektronicznym przy wejściu - nie będzie stanowić to żadnego problemu.

Kupiłem bilety, ale nie mam go na mailu, ani w zakładce “Moje bilety” - co dalej?

Czasami opóźnienie wynika z zaksięgowania Twojej płatności. Jeżeli po 24h (dnia roboczego) dalej nie masz biletu, skontaktuj się z nami na piotr@ticketos.pl

Możliwe, że za błąd odpowiada źle wpisany adres mailowy przy rejestracji / zakupie biletu - wtedy go poprawimy i bez problemu weźmiesz udział w imprezie! Czasami warto przeszukać też folder spam.

Czy mogę anulować zakup i dostać zwrot pieniędzy?

Należność za sprzedane bilety jest właśnością organizatora danego wydarzenia i tylko za zgodą organizatora możemy dokonać zwrotu. Zgodnie z polskim prawem, organizator nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu za bilet na wydarzenie kulturalne zakupione poza lokalem organizatora.

Pojawia się błąd przy zakupie biletu - co robić?

Skontaktuj się z nami na adres piotr@ticketos.pl - zrobimy co w naszej mocy ;)

W związku z rozpoczęciem obowiązywania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO) dostosowaliśmy nasze mechanizmy ochrony informacji do nowych wymagań.

Ochrona Państwa prywatności podczas przetwarzania danych osobowych jest dla nas priorytetem. Dane osobowe pozyskiwane w ramach realizacji naszych procesów operacyjnych oraz działalności gospodarczej przetwarzane są w sposób poufny oraz zgodny z przepisami prawa.

Dopełniając obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO wskazujemy, że:

Administratorem Państwa Danych Osobowych w zakresie prawidłowego wykonywania usług, zgodnie z Regulaminem oraz wykonywania obowiązków wynikających z przepisów RODO jest:

TICKETOS Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-175) przy ul. Szarotkowa 61,
KRS 0000606558,
REGON: 363907954,
NIP: 7811924718,
numer telefonu: (48)798235382
e-mail: kontakt@ticketos.pl


Administrator Danych Osobowych zapewnia, że przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie Regulaminu Korzystania Ze Strony Internetowej. (zwany dalej Regulamin) Administrator Danych Osobowych oświadcza dodatkowo, że nie będzie przetwarzać Państwa danych osobowych w sposób niezgodny z celami wskazanymi w Regulaminie.
Dodatkowo informujemy, że Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji usługi zgodnie z Regulaminem są ujawniane podmiotom świadczącym na rzecz Państwa wybraną przez Państwa usługę (w tym ich podwykonawcom). Niezależnie od celu przetwarzania danych, dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy i podwykonawcy (w tym firmy informatyczne) Administratora danych, z którymi zawarł on odpowiednie umowy powierzenia danych (odnośnie do szczegółów skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych). Dane osobowe mogą być przekazywane poza UE do podmiotów świadczących wybraną przez Państwa usługę tylko w celu realizacji tej usługi zgodnie z Regulaminem oraz przy zachowaniu odpowiednich zabezpieczeń.

Akceptuję