FAQ - często zadawane pytania

Co muszę zabrać ze sobą na wydarzenie - wydrukowany bilety czy wystarczy bilet elektroniczny na urządzeniu mobilnym?

Zawsze najbezpieczniej jest posiadać wydrukowany bilet (pamiętaj, że każde urządzenie kiedyś rozładuje, im większy wyświetlacz tym łatwiej go zbić). Jeżeli jednak uda Ci się pokazać bilet na urządzeniu elektronicznym przy wejściu - nie będzie stanowić to żadnego problemu.

Kupiłem bilety, ale nie mam go na mailu, ani w zakładce “Moje bilety” - co dalej?

Czasami opóźnienie wynika z zaksięgowania Twojej płatności. Jeżeli po 24h (dnia roboczego) dalej nie masz biletu, skontaktuj się z nami na piotr@ticketos.pl

Możliwe, że za błąd odpowiada źle wpisany adres mailowy przy rejestracji / zakupie biletu - wtedy go poprawimy i bez problemu weźmiesz udział w imprezie! Czasami warto przeszukać też folder spam.

Czy mogę anulować zakup i dostać zwrot pieniędzy?

Należność za sprzedane bilety jest właśnością organizatora danego wydarzenia i tylko za zgodą organizatora możemy dokonać zwrotu. Zgodnie z polskim prawem, organizator nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu za bilet na wydarzenie kulturalne zakupione poza lokalem organizatora.

Pojawia się błąd przy zakupie biletu - co robić?

Skontaktuj się z nami na adres piotr@ticketos.pl - zrobimy co w naszej mocy ;)

Na naszych stronach wykorzystujemy Cookies Dowiedz się więcej Zamknij